Storm over Silver

Boom raakt autoStormy Wet Weather

Oh jeetje, Silver is door het Stormy Weather klets wet en ligt er wat treurig bij. Het waait, het regent en is bijna alleen. Maar is even wat opvrolijken. Het energiepeil zal ik eens even wat updaten en later in de week zullen we de werking van 1 toilet eens nader gaan beschouwen. Wellicht dat Silver daar wat vrolijker van wordt. We willen dit toilet elektrisch maken. Heeft iemand nog  wat liggen voor dit Jabsco toilet?

Logo Reiki TouchReiki Touch

Tja wij weten het, via Reiki-Touch.nl  al veel langer. Hoogspanningsmasten en bijvoorbeeld stralingszenders voor telefonie / GSM / WiFi zijn niet zo best voor je gesteldheid. Maar we werden voor gek verklaard door de mensen die er (veel) geld aan verdienen. Nu zie je het gebeuren met ABN-Amro. De rijken die het eerst verprutst hebben en staatssteun krijgen zijn nu weer aan het cashen om straks weer bij de staat aan te kloppen voor weer meer steun. De geschiedenis zal zich herhalen nietwaar. Dus koop je een woning, kijk dan even waar de draadjes en straling lopen.

Nieuws

KNMI

17-11: Even een weerbericht voor de scheepvaart. Maritiemewereld  > KNMI: Vlissingen, Hoek van Holland, IJmuiden: zuidwest 10 ruimend west, Texel: west 10, Zierikzee: zuidwest 9 ruimend west. Even een lijntje extra?

Broddelwerk

Heb jij dat nou ook? Of ligt het aan ons? Ik heb nu 3 á 4 adressen waar je geen zaken mee wilt doen. Kost tijd, inspanning en vooral telerstelling en geld.

Je vraagt ergens een offerte aan of je wilt informatie en je hoort niks. In mijn opinie kunnen er 2 dingen verkeerd gaan. De baas kijkt niet of de baas verdient al teveel. In ieder geval ga ik niet met zo’n ongeinteresseerde-ondernemer in zee. Als je een website hebt en je vraagt erom dat mensen meer info willen hebben dan behoor je dat netjes af te handelen. Nu kan er weleens wat fout gaan en dan stuur ik een reminder, soms wat minder vriendelijk maar toch. Afhankelijk van die reactie hak ik een bekende knoop door. Eigenlijk zou ik mijn mede watersporters voor die flut bedrijven wilen behoeden, maar hoe doe je dat?

We kunnen natuurlijk een blacklist aanleggen waarop de bedrijven terechtkomen die na een tweede verzoek niet of niet naar tevredenheid reageren. Dat lijkt mij wel wat. Maar daar tegenover staat wel de mannen die goed werk leveren en die met ziel en zaligheid met hun werk bezig zijn. Die zou je ook mogen helpen.

Nu heb ik weer een toko in Middelharnis die masten maakt voor Linssen Yachts. Een week of wat een contactformulier ingestuurd en dezelfde oefening 1 week geleden. Je hoort gewoon niets. Hier is wat mij betreft de link naar een bedrijf dat niks presteert > http://www.neutmast.nl/ Geen knip voor de neus waard! Natuurlijk kun je ook bellen maar waarom heb je dan je website met contactformulier?

Wil je reageren of ideeen aandragen dan ben je uiteraard welkom en misschien komt er wat leuks en/of tijd en gald besparend voor de watersporter in de lucht hangen. Misschien wil je wel samenwerken om het bestand Broddelwerkers uit te breiden.

Overigens zijn wij niet haatdragend maar willen met normaal respect behandeld worden. En als we betalen dan willenn we er zeker wat voor terug. Als de ondernemer kwaliteit beloofd dan willen we ook kwaliteit voor de prijs die je afspreekt. Je wilt immers datgene hebben dat je hebt afgesproken. Aan de andere kant, bedrijven die gewoon netjes doen wat ze beloven en soms nog wat extra krijgen van ons een link op onze site met een pluim!

Zie ook onze bevriende website van Recreatiehaven Boekhorn!